Strawberry Milk’s ‘OK’ MV Released

The MV to Strawberry Milk’s ‘OK’ has been officially released! In this fun filled MV, we see the twins’ cute emotions after meeting a guy, presumably Mr. ‘OK’ who closely resembles their ideal man. As they go about singing about his every little gesture and manner of his speech, we get a plethora of interesting moments that are extremely GIF-able.

And also actions that are pretty different from their usual Crayon Pop style, such as turning on their feminine charms as demonstrated by Choa.

And revealing their other charms…

For details, on how to buy it, check out this post. It’s totally ‘OK’ if you didn’t pre-order it as long as you eventually buy it.

Also, if you can’t tell the twins apart, it is also ‘OK’. Just check out our guide here (Choa is on the left, Way on the right)! Maybe when you can eventually tell them apart, you will be Mr. ‘OK’. 😉

  • Way Home

    OMG! So perfect! :D!!! like it a lot! n_n it’s “OK”!

  • PopjusshiG

    Will we ever know who Mr OK is?

    • PopjusshiG

      The bts shows us, it’s G-Low.

  • Good

    It’s very very OK. I like it like it very much. Good job!

  • M Arif Zainuddin

    cute …………..

  • High

    The music video makes me high.
    http://i.imgur.com/FI2TeFQ.jpg

    • CP Ranger

      Since your Disqus name is High, does the music video make you more… yourself??? 😀

  • Fighting_Northern_Spirit

    I love “OK”, but I really love this one: https://www.youtube.com/watch?v=D5H4iIly2lw

    • Sounds like Jazz? U r right, this is a good song! 🙂

      • Fighting_Northern_Spirit

        Yeah, the guitar sounds Django Reinhardt-esque, kinda 1920s jazz. I’m going to guess this will be the second single if they choose to promote it.

        • lets hope so, I enjoy listening to Way or ChoA just sitting down singing ballads.. very healing..

    • I agree completely.

  • CP Ranger

    LOL! Awesome post with all the cheeky humour & gifs!

  • Craycraypop~

    I’ve been waiting for this video since this morning! My whole body just dissolve into strawberry milk bc this is way to cute ~

  • dayana barradas

    OK,, kkk i love this, I KNOw THEm, VERY WELL because I am a huge fan

  • dayana barradas

    they are sooo cute, REALLY CUTE and different. haha i mean, their videos kk

  • NeonMoon

    Just simply AWESOME..really show the range of their talents..after Feel So Good, I ordered their mini-album..would be great if they made MVs for the other three songs…like to see the rest of CP in the MV for Feel So Good..can not wait for CP’s full album comeback..Kudos to Hwangu once again!

  • OK, This should be a hit. Wonder how the fan-chants will be like…
    Erm.. what is written on the Pink & Red buttocks? (who is who lol?)
    That last gif.. Way looks creepy but like a Fortune Cat.. u know those cats u see in shops in Asian cities.. waving one hand to attract luck… 😛
    http://www.asia.ru/images/target/img/product/11/93/78/11937848.jpg

    • Fighting_Northern_Spirit

      I have a friend who calls those “high-five cats.” 🙂

      • i just realise they wore a shirt with a cat in the MV too.. haha~